Els nostres serveis

Sent conscients de la importància de la comunicació per arribar a nous públics i fer visible les organitzacions, t’acompanyem en allò que necessitis.

Ajudem a millorar la comunicació de la teva entitat perquè la teva causa arribi més lluny.

• Plans estratègics de comunicació adaptats a la teva organització i pensats pels teus públics i els teus objectius.
• Creació de Plans de comunicació per a organitzacions no lucratives.

• Assessorament sobre materials i continguts més adequats per arribar als teus públics.
• Continguts més efectius per a més impacte de marca.
• Elaboració de materials per a campanyes específiques de captació de fons.

• Audit de memòries
• Assessorament per fer la memòria anual de la teva entitat
• Realització de la memòria anual

Algunes memòries que hem fet possible:

Fundació Abadia de Montserrat, Memòria 2023

Hàbitat 3, Destacats 2023 i Memòria i Balanç Social 2023

Nexe Fundació, memòria 2023

• Anàlisi, estratègia i planificació de xarxes socials per a entitats del Tercer Sector.
• Gestió de continguts de xxss i campanyes específiques.
• Creació de continguts per a webs i blocs d’entitats.
• Creació de pàgines web enfocades a ONL.
• Estratègies de millora de pàgines webs.

Descarrega’t el nostre dossier de serveis per a xarxes socials aquí.

Si no saps per on començar la captació de fons o no tens temps d’arribar a tot el que hauries de fer, et donem un cop de mà.

Des de CAUSES ajudem les entitats del Tercer Sector a incrementar els seus recursos mitjançant la captació de fons privats a través de:

  • Realització de plans estratègics de captació de fons a mida per a cada entitat i per a moment en què es troba.
  • Desenvolupament i implementació de campanyes específiques multicanal amb diferents objectius (adquisició de donants nous, Nadal, herències i llegats…)
  • Creació de materials de captació de fons per donar suport a les accions de captació.

Si ets una entitat que necessites renovar la web, gestionar les xarxes socials o fer un bon e-mail màrqueting i no saps per on començar, t’ajudem a fer una Web i mantenir unes XX.SS adequades al teu cas.

  • No tens temps per dedicar-ho a les teves xarxes socials.
  • Necessites renovar la web de la teva entitat i no saps on començar.
  • Vols centrar-te en el que saps fer bé i guiar-te per un expert per potenciar-te en allò digital.
  • No tens clar quins continguts incloure a les xarxes socials o a la teva web per fer-ho de forma estratègica.
  • Els teus missatges no són clars ni diferenciadors.
  • Vols tenir planificats els teus continguts amb antelació, però no saps bé com fer-ho per connectar amb els teus públics i atraure’n de nous.
  • Necessites suport en la gestió de xarxes socials: community manager.
  • Descarrega’t el dossier de serveis per a xarxes socials aquí.

Algunes webs i landings que hem realitzat:

Què és la Consultoria Express?

És un servei d’assessorament puntual, destinat a resoldre dubtes específics o donar orientació estratègica sobre temes concrets. En lloc d’un acompanyament dilatat en el temps, oferim sessions àgils on analitzem la situació, proposem solucions immediates i donem eines pràctiques per aplicar-les de manera efectiva.

A qui va dirigit?

Aquest servei és ideal per a:

  • Organitzacions que es troben davant d’un repte concret i volen una visió externa i professional.
  • Equips que requereixen orientació per prendre decisions estratègiques de manera ràpida.
  • Entitats que necessiten suport puntual, enlloc de continuat.

Com funciona?

  1. Sol·licitud: l’entitat ens explica la seva necessitat o dubte.
  2. Sessió de consultoria: en una trobada (presencial o en línia), analitzem la situació i oferim propostes de solució.
  3. Recomanacions i eines: la sessió finalitza amb orientacions concretes i accions aplicables de manera immediata.

Per què optar per la Consultoria Express?

Ràpida i eficient: respostes clares i aplicables en poc temps.

Accessible: un servei pensat per adaptar-se a tot tipus d’entitats.

Pràctic i útil: propostes concretes per resoldre necessitats puntuals.

Amb la Consultoria Express, volem acostar el coneixement i l’assessorament professional a més entitats, oferint-los el suport que necessiten. Si sou una organització que necessita orientació puntual per afrontar un repte o prendre una decisió, aquest servei és per a vosaltres!

Compartim coneixement en diferents àmbits com són la comunicació, les xarxes socials o la captació de fons.

La nostra experiència i coneixement de les entitats del tercer sector ens permet adaptar-nos a les necessitats i als perfils de les persones destinatàries. Oferim un enfocament pràctic i real per ajudar a les entitats.

Realitzem formació en diferents organitzacions del tercer sector i universitats referents.

També realitzem formació a mida amb entitats com ECOM, DINCAT, SPSolidària, Marianao té Cor (Sant Boi de Llobregat), entre d’altres.

Escriu-nos i diga’ns què necessita la teva organització i dissenyarem un programa a mida.

Formació online:

•  Totes les nostres formacions es poden adaptar al format online.

•  Consulta’ns sense compromís.

Són moltes les organitzacions que ens han fet confiança i hem acompanyat en captació, comunicació i digital. A totes elles, gràcies.

Destaquem alguns clients recurrents.

E-mail *
Nom *
Cognoms *
Si us plau indica quin Serveis és del teu interès.
Política de Privacitat *