Si busques millorar la comunicació de la teva organització i maximitzar-ne l’impacte, aquesta infografia és per a tu!
Des de CAUSES us presentem un decàleg que reuneix les claus fonamentals per assegurar una presència comunicativa efectiva: com definir estratègies clares, gestionar equips i canals, crear contingut rellevant i mesurar resultats.
Aquest és el resum dels punts que trobaràs al document:
1. Estratègia ben definida a curt, mitjà i llarg termini.
2. Coneixement del públic per dirigir els teus esforços.
3. Contingut rellevant que aportin valor i connectin.
4. Gestió de canals i escolta activa.
5. Marca coherent per tenir cura de la reputació de la teva entitat.
6. Creació de contingut que enganxin.
7. Cura visual: una imatge val més que mil paraules.
8. Gestió d’equips forts i compromesos.
9. Fluxos de treball per ser més efectiu.
10. Mesurament de resultats i millora contínua.
Descobreix més detalls a la infografia i comença a implementar aquests principis per portar la comunicació de la teva entitat al següent nivell.
I recorda que si necessites ajuda a la teva comunicació, pots comptar amb CAUSES. Envia’ns un mail a info@causes.cat i parlem!