comunicació
XXSSEstiu

Potencia les teves xarxes amb aquest descarregable

Ara que arriben les vacances, i tenim una mica més de temps lliure, és un bon moment per parar-nos a revisar la nostra feina a les Xarxes Socials, per tal d’optimitzar-la i poder arribar millor al nostre públic.

No només es tracta de publicar més contingut o d’utilitzar eines digitals més potents per tal d’aconseguir que les nostres publicacions siguin més atractives per als nostres seguidors. A més d’això, necessitem una clara estratègia que ens ajudi a saber com ho estem fent, què hem de millorar i si anem pel bon camí o hem de fer canvis segons els resultats obtinguts.

Per a això, aquest mes et presentem tres recursos que et seran de gran utilitat per potenciar les xarxes de la teva entitat . Comencem!

 

  • El primer material és un calendari de continguts per a Xarxes Socials, on trobaràs una graella amb exemples de publicacions adequats per a cada Xarxa Social i la freqüència òptima d’activitat a cadascuna d’elles durant la setmana.

 

  • El segon recurs és un calendari editorial, per controlar, programar i treballar en equip (si cal) les publicacions en XXSS de la teva organització. En aquest calendari veuràs diversos apartats per introduir informació imprescindible sobre el contingut que s’anirà publicant en diferents Xarxes Socials. Des de qui publicarà (si les xarxes les treballen diverses persones de l’organització), l’objectiu de cada publicació (cada publicació ha de llançar-se amb un propòsit concret – captació de fons, sensibilització…), copy o text que acompanyarà la imatge de la publicació… En definitiva, ens ajuda a planificar les publicacions amb antelació i a tenir una visió de les continguts per publicar de manera estratègica.

 

  • Finalment, el tercer recurs, és una graella de seguiment d’indicadors. Aquest quadre és només un exemple que es pot adaptar a les diferents Xarxes Socials i indicadors que es treballen en les entitats. Igualment, el seguiment es pot fer setmanal o mensualment, això depèn de la disponibilitat de l’equip de xarxes per realitzar aquesta tasca. Com més analitzem les nostres publicacions (de manera continuada i periòdica en el temps) més informació valuosa tindrem sobre el què agrada als nostres públics.

 

Esperem que aquestes eines t’ajudin a optimitzar les Xarxes Socials de la teva entitat i a millorar els processos per tal de crear una reeixida estratègia digital.

Si necessites un servei més específic de Xarxes Socials per a la teva organització, des de CAUSES podem donar-vos un cop de mà. Contacta amb nosaltres a través de info@causes.cat .