DEDICA TEMPS A PENSAR EN LA COMUNICACIÓ DE LA TEVA ENTITAT

Comunicar és una necessitat i un repte per les entitats, on les urgències són moltes i els recursos (gairebé sempre) pocs. Cal comunicar perquè si no compartim el que fem, no existim i no transformem la realitat per la qual treballem.

Per això, hem de conèixer algunes claus bàsiques per comunicar-nos amb els nostres públics habituals i poder accedir-ne a d’altres nous. ( Segueix llegint aquí ).

Quins siguin els nostres canals (on line o off line) i quan llancem els missatges també és molt important. La planificació i estratègia de continguts determinarà quant de lluny podrà arribar l’entitat.

Igualment, no es tracta només de voler viralitzar el missatge, sinó d’avaluar l’impacte de l’esforç i enfocar-se en una estratègia adequada. ( Segueix llegint aquí ).

Aquest treball de planificació es pot realitzar amb el suport d’algunes eines (d’ús i accés fàcil per a entitats petites i mitjanes) que facilitaran el treball diari del departament de comunicació.

Un senzill calendari de publicació de comunicacions i uns consells útils sobre les xarxes socials més utilitzades, seran uns bona aliats per millorar els nostres continguts i missatges del dia a dia sobre la nostra organització. ( Segueix llegint aquí ).

No hem d’oblidar que a mig i llarg termini, necessitem una estratègia de comunicació anual:  certes ocasions anuals requereixen un missatge específic i necessari que el nostre públic espera o que la nostra entitat està obligada a emetre (memòria anual, agraïment socis…) i que no podem improvisar.

Tinguem present els nostres públics i compartim el nostre missatge per seguir existint i transformant! ( Segueix llegint aquí )