Abans de captar…

La recerca de finançament (urgent) per a la supervivència de l’organització fa que s’inverteixin recursos i esforços a captar. Un primer pas, necessari per tirar endavant: si no es treballa la captació no es recolliran fruits.

Sovint aquests esforços es veuen frustrats quan els resultats no són els esperats. Hi ha diversos motius que poden fer que una estratègia de captació no doni els seus fruits: mala planificació, desconeixement dels públics, poca base social,… Tanmateix, hi ha un factor clau que, si no es treballa, farà fracassar qualsevol intent de fundraising: la comunicació.

Sense comunicació no cal començar la captació. Abans de demanar el compromís econòmic, cal explicar qui som, què fem i, sobretot, perquè ho fem. Si abans de demanar no hem estat capaços d’enamorar, malament…

Parlarem d’això i d’altres temes que ajudaran a comunicar (i captar) més i millor a la segona edició del curs: Comunicar bé per captar millor, organitzat per la Coordinadora Catalana de Fundacions.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *